01.25

Igår: var i skolan, drog till stan med min fina camilla! vi flummade runt och hade super mysigt. Fick även med mig en vinterjacka hem! Runt sju drog vi till Östra gymnasiet, pappsi följde även med. Det var informationskväll där. Verkar vara en riktigt bra skola!

Idag: Var i skolan som vanligt, träffade camilla så kollade vi på två bra filmer och käkade middag med hennes pappa. Sedan drog vi till Erica och spenderade kvällen där med en jävla massa data och line runner! De e livet de! Vid halv ett eller nått tog jag och Camilla moppen hemmåt, skjutsade hem Camilla. Det var FROST på moppen, körde som en jävla snigel och kallt som fan var det.
Nu: SOVA!
Imorn: Kanske match men hoppas inte för känner mig fortfarande krasslig, sedan har felix i stortsätt lovat fest!
PUSS
väldigt gammal och charmig bild på nyduschad och osminkad chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0