11.29

Gårdagen började hemma hos mig tillsamans med Erica, Camilla, Isabelle och Elin! Vi käkade pizza och förade lite. Sedan kom även felix och alfred. Efter ett tag så drog vi med några till centrum och sedan tog vi tåget till älvsjö för att sedan byta till att åka till västerhaninge! Det är en jävla resväg! I västerhaninge var det fest men i en lägenhet och vi galet många så vi gick inte ens in. Så då drog vi tillbaka till tåget och tåget skulle gå om tjugo minuter. Älskaaaa! sedan böt vi ju tåg i älvsjö och de tåget gick också om tjugo minuter! vi skulle då tagga till fest i tullinge men när vi kom dit var klockan typ ett så jag pallade inte det. Så jag, Elin och Isabelle tog tåget hem igen. Fy fan för den kvällen. Dock hade jag ganska trevligt under kvällen men galet segt. Känndes som att vi hade flyttat in på tåget..!
vi i älvsjö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0