14.19

Gårdagen var galet nice! Började med match som vi vann med 3-1, mot tullinge! Åkte sedan hem och duschade och fixade mig. sedan kom lövet och hämtade mig så åkte vi till eriksdalshallen och jobbade i några timmar. Typ vid åtta var jag hemma och firade liten jul med min familj! Ytters trevligt! Närmare halv tio så drog jag , camilla , Erica och isabelle in till skanstull hem till en kille som heter Lukas! Där var det lite partaj! ¨Några brudar från mitt lag var där så hade jävligt trevligt! Niclas hämtade oss vid typ halv två eller nått , då drog vi till centrum och käka Gp , fick även sällskap av grannen och lite fler folk på vägen hem till Erica sen! Lyckad kväll iaf! Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0