16.33

Igår drog jag hem till Camilla och var med henne, Cissi kom förbi i några minuter också. Åkte sedan till stanstullshallen och tränade med först damlaget och sedan mitt lag. Det gick jätte bra. När jag kom hem gick ag ut och träffade en person. Galet skönt att kunna smsa en person och veta att han kan svara och att han mår bra. Kom hem runt elva halv tolv eller nått. Duschade och sen sov jag. Idag har jag varit i skolan, hade tyska prov! Gick faktist bra tror jag! Kollade även på lucia tåg. Nu har jag inga planer men har engelska prov imorn så borde plugga but nooo för engelska böckerna ligger i skolan. Orkar inteeee. Får väl höra av mig till nån av brudarna. Puss!
låter kurrabelle och jag fylla ut inlägget, kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Profilbild =pb <3

2011-12-13 @ 23:21:43
URL: http://nataliebarvemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0