22.18

Igår så samlade jag ihop alla brudar + kenny - erica. Vi käkade mat hemma hos mig och kollade lite på film! Sedan fick jag sms om att det var fest i tullinge så alla utom kenny och cissi åkte dit. Förlåt cissi och kenny :(
På vägen drog vi även med hos Johanna och Julia! När vi kom till tullinge mötte jesper och några oss så gick vi till en kille som heter jonny som hade fest. Det var riktigt nice där. Dog lite mot slutet men det var trevligt folk osv! Lite senare så drog Isabelle,Johanna och julia hem men jag och camilla drog på efterfest! Träffade även lite folk som vi träffade för några helger sen så det var jätte roligt! Typ vid två eller nått så tuggade vi hemmåt! Vi hann med  tåget precis så det var as nice, fick även sällskap av Emma, Tess och simon på tåget. Trevligt! Men när jag och camilla kom till huddinge så var det några nolifers som hade tagit brandsläckaren och sprutat i hela snäckan så man såg ju ingenting! Var värsta rök molnet typ. Määääääääniskor assåå. MEn idag har ag iaf bara chillat under dagen , eller ah slaggade tills två typ och vid ffyra så åkte jag med Cissi , Camilla, Erica , Isabelle och Kenny och såg på Breaking dawn! Dö va bra den var! Dock ville jag klappa till Camilla och Erica för att dom var så obbiga under bion men det får man räkna med ibland! Nu är jag hemma och ska fortsätta kolla på Beck! Pusssss!

Kommentarer
Postat av: Bt

pb

2011-12-12 @ 15:14:27
URL: http://nataliebarvemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0