22.22

Heeej kåmpisar! träningen gick bra! Åt sedan donken till middag! Sitter nu nyduschad och fräsh vid datan! Har precis bestämt med oscar att snön ska komma snart och att det ska vara snö på julafton! Inget snack om saken! Imorgon är det torsdag! Dvs skola från åtta till tre. Ska sedan hem och chilla sedan ut och träffa en vän! Nu ska jag sova! juste ! måste bara säga att den 27 till den 29 är jag på innebandy turnering i storvreta! Och min bror Marcus källse ska dit samtidigt som mitt lag fast med hans lag dåra och vi ska bo på samma hoteelll! Åhhh taggggaaa kääällse bror! :D Kommer bli så jävla kul! GODNATT!
mina fina änglar!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

donken <3

2011-12-15 @ 13:25:02
URL: http://rydells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0