23.16

Sitter och chillar hemma hos Erica! Har varit här hela eftermiddagen/kvällen , Isabelle var också här men hon har dragit hem nu. Dagen har spederats i skolan, sedan i sjödal , tappade luren på vägen också , hahahah hur lyckas man , men den är tillbaka nu iaf! Jag , erica och isabelle köpte donken och drog hem till Erica. Hade super mysigt här , kollade på livet enligt rosa gjorde vi! Jarrrååå. Nu har jag och erica kollat på när therese och henne vänner bakar. De e livet! Imorn är det lördag! Wiieee! Vill tagga på fest! men vi får la se, ska nog träffa jesper, men vi får la se vad som händer! Hörs imorn , pöööösssss
min ängel ♥

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

mitt allt <3

2011-12-10 @ 12:47:10
URL: http://guldbrandzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0