chillani hos erica!

ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? noll, typ
vad tycker du om kärlek? aldrig upplevt
har du svårt för att bli kär? tror det
när kysste/hånglade du med någon sist? det var en bra fråga!
ångrar du det? nää
har du hånglat med någon av samma kön? Aadå
ditt älsta hångel? 17

HAR DU NÅGONSIN
playat? maybe
hånglat med fler än 50 pers? Naj
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Neej, eller? nej det har jag inte
gjort något riktigt dumt? yaadå
gjort något du verkligen ångrar? aao
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt? Såklart, BIFFkrim
blivit polisanmäld? Y
blivit stoppad av polisen? Aa
varit på polisförhör? nej
slagit ner någon? nej :(
skämts över dig själv? Japps
tagit droger? nej, står emot
gråtit inför någon du tycker om? japp
misshandlat någon? neee
umgåts med folk som sysslat med droger? jaa
haft sex när du inte ville? nee

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? hmmm, elin sov på golvet men det får räknas nu
såg dig gråta? min mamma tror jag
fick dig att gråta? privat
du hångla med? ehm cmailla? christoffer? jag kan inte minnas allt här i världen!
du var tillsammans med? -
sa att den älskade dig? nån av mina brudar <3

ÖVRIGT
Fullständigt namn? - Emma Linnea Viola Larsson
Vart bor du? - Huddinge
Bor tillsammans med? -Mamma, pappa, niclas
djur? - nada
När är du född? - 31 mars 1996
När ska du sova ikväll? - när jag blir trött
Duschat idag? - nej , snusk
Vad har du ätit? - allt som går att äta
Har du många vänner? - arå, har dom bästa iaf
Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen
Har du pojk-/flickvän? - nej..
Vem pratade du med i telefon senast? - ANDY!
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - jesper - venne men vi hörs imorn puss <33


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - aa
Gråtit? - jaa
Skrattat? - OM JAG HAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0