stämning

Orkar inte berätta om vad jag gjorde igår på dagen för var hos mina kusiner och det är inte särskilt intressant men kom hem vid halv tio och drog direkt hem till isabelle där även cissi , camilla och erica också var! härligt! Fick en inbjudan om fest i tullinge vi tvekade först men sen drog vi dit. Dock åkte isabelle hem igen för hon mådde inte bra stackarn :( Men vi andra hade trevligt och mycket trevligt folk var det! Men på vägen hem , ajajajjajajaj gooosh! inte okej nånstans! Vi mimssade sista bussen som gick från festen till stationen, Så då ska ju vi traska till stationen! Och jesper säger att det tar typ tio minuter, I MIN RÖV ATT DET TOG TIO MINUTER. Efter att vi hade gått i den där jävla fucking orkan jäveln ORVAR så i typ en timme så tog jag mitt förnuft till fånga att ringa en taxi! HAr aldrig varit så jävla nöjd över att sitta i en bil som då! Klart värt 230 kr! Det kanske inte låter så farligt men tro mig! Står ni där och hittar inte till stationen , det är kolsvart ute och värsta stormen! Det var knaaas!
simon och zebbe , hahah
jag , carro , kajsa och camillaaa
kajsa och robin!
jag och alle (?)
simon och camilla!
alle (?) och camillaa!

Nu emma har du varit jätte duktig som har bloggat och skrivit namn och grejer , klapp på axeln till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0