16.29

Gårdagen var riktigt lyckad! jag, Camilla, Cissi, Kenny , Isabelle och Erica käkade middag och förkrökade lite hemma hos Isabelle! Isabelle fick även lite presenter osv hihi ! Sedan vid tio så drog jag , Camilla, Erica och Isabelle till en fest i tullinge!
Det var galet mycket folk men trevligt folk så ju fler destu bättre! hade riktigt kul!
Vi tog sällskap med några på tåget hem sedan vid två, sedan gick jag hem till Isabelle och tog moppen därifrån hem. Idag har jag och Isabelle jobbat ! Känndes ju sådär vi var väl båda två lite smått trötta efter gårdagen. meen caaaash is king! Det går bra nu! Skulle spelat match idag men är suk så tyär!
Erica den såkallade "fotografen" tog bara bilder från när vi var hos Isabelle och inga från festen men vem vet det kanske dyker upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0