19.19

Gick till skolan idag, det var hyffsat chill. Vi var i kyrkan också på typ gudtjänst, kristen du vet , fast nä. Fick ju självklart värsta hostdampattacken så det känndes ju as nice. Tog iaf moppen till Camilla efterskolan så drog vi till donken och mötte upp Erica och Isabelle. Sedan gick vi hem till Camilla igen och kollade på disney channel och film. Cissi joinade under tiden också. As niceeee. Typ runt halv sex eller nått så drog jag, Erica och Cissi till Gp för cissi skulle käka. Då kom Karin dit också. Så chillade vi där ett tag, runt halv sju eller nått så drog jag hem och nu är jag hemmaaa! Blöder näsblod gör jag också, aandra gången idaaaagggg, får daaaaamp. Pööössss
mhihiihi troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0