12.58

Fredag/Lördag: Jobbade till fem, dom sista timmarna på jobbet fick jag sällskap av Isabelle och Cissi. Efter jobbet åkte vi hem till Tim för att hämta våran dricka , där var även Felix , Adrian, Michaela och Amanda. Det slutade med att alla dom hakade på hem till mig där det vankades lite kräftor och krök. Även Erica och Lillen hakade på! 
Efter några timmar hos mig drog vi till Sanna som hade lite partaj. Mycket trevligt! Sedan blev vi hämtade av kim och alla så åkte vi på fest i solgård som varade i typ en halvtimme! Det var segt som fan men då åkte vi till kims stuga och kröka vidare där. Vid kvart  i åtta på morgonen så rullar jag och Erica hemmåt. Efter lite kräk pauser för Ericas del och käk pauser för min del så somnade vi hos erica runt nio kanske! 
Lördag: Åkte hem från Erica och fixade mig lite fort sedan tog jag och isabelle bussen till skärholmen ,fick med mig en jacka , en skjorta och ett par svarta jeans! Kan visa bild en vacker dag. När jag kom hem därifrån blev det käk och en dusch! Sedan när jag och isabelle var klara med allt så gick vi hem till Adam som hade lite krök! Trevligt folk och alkohol dvs en bra lördag! Tog selle hem  med Oscar i spöregnet , han skulle igentligen gått hem till vista men lät han sova hos mig så han inte skulle komma hem tvär blöt! 
Oscar drog precis och vet inte om jag har kapacitet till att göra någonting idag... Ska iaf slänga i mig lite mat nu! Puss!
hahah vilka snygga vänner jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0