heeej bloooggeeen

Igår vankades det första doppet i gömmarn med camilla och isabelle! Dock bara jag och Camilla som tog det stora steget och faktist badade! Tyyynga. På kvällen vankades det film kväll hos Adam med Adam , Felix och isabelle! Det var trevligt förutom på vägen dit då det spöregnade och jag tänkte självklart att vi hade ett paraply hemma men tror du att vi har det?! svar nej. Så kom dit tvär blöööt. Men det var gosigt! 
Idag har det chillats gärnet med Camilla , Erica och isabelle! Blev lite donken och en tripp till UMO. Alltid lika mysigt. 
Är hemma hos Erica at the moment med Erica och Camilla. Vi håller på och snyggar till oss lite. Vi ska möta Satu i tulllinge klockan tio så skare bli lite partaj där. Gamla goa tullinge! Förutom mina allmänt fula kläder så blire nog en bra kväll! 
imorn ska jag jobba och tjäna lite cash! Peace out.
Bjuder på en bild på mig och Sam , ytterst nyktra och söta må jag påstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0