Igår var det fredag och idag är det lördag!

Gårdagen började hos Camilla med Camilla , Erica och Satu! Dock blev våra lite Sabbade så vi drog till Erica och började kröka där! Då kom även Isabelle ! Efter ett tag drog jag , Camilla och Isabelle hem till Sonny som hade lite krök ! Ytterst trevligt men sen drog jag med mig Camilla , Isabelle , Johanna , Johanna och Hannah hem till Adam där vi fortsatte kröka tills vi åkte på fest i solgård! På vägen till solgård catchade vi upp med Erica och Satu och några fler som var med dom! Efter en lyckad kväll så blev det sleepmode hemma hos Adam.
Idag har jag varit med Cissi och är på väg hem nu och ska fixa mig lite . Ikväll vankas det krök med Camilla och hennes systers vänner! Sedan får vi se om nått annat dyker upp ! Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0