Saknar ni inte visste om mig! (Murr ja jag härmar alla andra)

• jag måste verkligen säga tack till typ allt folk gör eller ger mig , känner mig typ jätte elak annars. Varje gång jag glömmer så smsar tack efter haha!
• jag åker inget på Grönan nästan! Jag är sjukt höjd rädd och mår illa bara av att se skiten , har dock åkt vilda musen en gång! Gör aldrig om.
• jag älskar mina vänner så mycket så det gör ont , dom är mitt liv.
• jag har aldrig varit riktigt kär.
• jag har aldrig haft ett förhållande (lite uppenbart med tanke på det jag skrev över kanske)
• jag älskar att träffa nya människor , bland det bästa som finns tycker jag!
• jag har en galen fobi för nattfjärilar , hundar och krokodiler.

Kommer inte på mer nu :D


Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

hahahaha fobi för krokodiler?!?!?!!? det vare värsta. hahahahah. det där gjorde min kväll XD

2012-08-28 @ 21:00:28
URL: http://guldbrandzen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0