01.15

Igår så spenderade jag kvällen med Erica , Therese , Oscar , Robin och Axel! Vi ty softa galet! Sedan drog Axel och Robin så då var det bara vi andra kvar! Dock låg Therese och sov så vi var väl ungefär tre personer! Dock så fick i sällskap av Rasmus lite senare! Det var la trevligt! Dock inte lika möjs att sova på soffan, fast valde det själv eftersom det blev jävligt lök med tre pers i en säng! Dvs jag , Erica och Rasmus!
På morgonen drog jag och Erica och köpte käk. Sen drog vi hem och slagga i några timmar eftersom att vi inte sov så mycket under natten! Dock så kom jag på en as bra lek! Fett värt!
Ikväll så hade jag och Erica inga planer på nått! MEn vi droog och träffa Fabian ch Rasmus (inte samma rasmus som igår) , så var vi med dom sedan drog vi fyra hem till Erica och kollade på film. vi kollade på Crazy Stupid Love. ÄÄÄÄÄLSKA filmen! Fast lite seg men bra endå! Tog sällskap med fabbe hem runt halv ett och nu sitter jag och snackar skype med fabbi , elsa , hjalmar och rasmus. STÄMNING. imorn är det match! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0