Min dag!

Spenderade dagen med linnea aka Börje inne i stan, vi kollade runt och softade galet! Jag fick även med mig en tröja och en navel piercing som jag kan visa längre ner! Jag och Börje åkte till vår match i liljeholmen sen, den vann vi med 12-4 så nu går vi upp i division 1!! Så jävla bra DIF!! Efter matchen åkte även jag och några andra vidare till våran andra match för vi han spela typ en period. Men kul endå! Nu har jag varit hemma sen typ klockan nio, har duschat och skrivit min hemtenta som jag vet inte vad! Ska skriva in den på datan sen är jag klar! Bilder från vad jag handla kommer nu! PUSS


Kommentarer
Postat av: Lollo

ADIDAS BYXOR, BROOOOOOOOR!! <3

2012-02-20 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0