Min dag!

Gick i skolan som vanligt! Hade prov och grejer! Fett seriöst! Eller inte! Hade skridskor på elevens val så jag och Mattias köttade galet! Men Elsa hejade på! Det var kul men iskallt ! Jag och Elsa fick skjuts till centrum av Jocke och så gick jag och mötte Patrik, då träffa vi Jim också så käkade vi gp! Omnomnom. Där fick vi även sällskap av Erica och Cissi! Efter det träffade vi även Robin! Då bestämde vi alla för att dra till donken, så satt vi där tills vi tappade alla en efter en och det slutade med att jag och Robin drog hem till mig och chilla galet! Nu har Robin dragit och jag ska slagga! Bra dag! Imorn är det fredag! Ett ord om det, TAGGA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0