12.26

Igår drog jag på bio med mattias, Wendela , Isabelle , Camilla och Elsa! Lejon kungen i 3D. Mäktig jävla film! Wendela , Elsa och Mattias skulle vänta på Emelie och Ebba så jag , Camilla och Isabelle tog den tidigare bussen. Drog hem till Erica där även Elin och Ella var. Martin skulle kommit dit men så blev det inte. Tjejerna drog hem vid elva eller nått. Jag stannade kvar hos Erica och då fick jag sms av Evelina om att det var fest så jag och Erica springer till bussen och drar dit! Det var skönt drag och skönt folk. Bästa grannen var där så då behövde man inte oroa sig för att vara nykter! Drog hem runt tre eller nått , Landsberg slaggade hos mig och idag känner jag att jag kanske hade lite för roligt igår men värt var de! Nu ska jag tagga för match! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0