22.51

Träningen gick inte bra alls, dock inte mitt fel men det var fan KAOS. Inte kul, efter träningen drog jag , alexia , malin och lövet till donken i centrum. Sedan drog vi och kollade på semi final i DM , Huddinge ik mötte djurgården. Självklart vann DIF. Drog sedan hem och nu har jag tagit en as skön dusch , rakat benen osv och efteråt smörjt in mig. Man känner sig så fräsh efteråt! Hade tänkt krypa till sängs och smsa lite och kanske kolla på film sedan sova! Imorn har jag ingen tyska så börjar 9.10 weehooo. Skulle igentligen träffa Jesper imorn men han har träning så då skiter vi i det hahha , så har inga planer imorgon! (this goes out to you erica!!!)
mina pluttenuttisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0