Natti natti

Vet att jag är sämst på att blogga men what to so liksom? Har varit i skolan idag! Drog sedan till Camilla och spenderade några timmar med henne. Sötan är sjuk tyvärr , men alltid lika trevligt att träffa min bebis. Mötte sedan upp Erica och har varit med henne hela kvällen! Ytters mysigt må jag säga! Slaggar hemma hos henne. Hon ska till skolan imorgon men jag och Oscar drar dit samtidigt lite senare eftersom att han också sover här. Iaf, precis när vi hade gott och lagt oss , dvs runt tolv eller nått (HAHA) , då smsade Robin så han kom till ericas hus så gick jag ut och snackade med honom i en timme eller nått. Alltid lika mysigt att träffa honom. Är iaf hos Erica nu igen, hon ligger och sover så ska också slagga nu hade jag tänkt! Imorgon blir det lite besök till Sjödal , bio och Singstar kväll?? Kanske?? Det löser sig. Pösssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0