so what we get drunk ?

Igår fixade jag naglarna hos Ia vid elva! Dom blev super fina! Tack Ia! När jag var klar där åkte jag tillbaka till huddinge och hämtade mina saker och sedan åkte jag hem till Erica och fixade mig där! Therese hjälpte oss som tur var! Annars kunde det gått snett! Vid sex så drog v till camilla och käkade där och hade fett trevligt. Micke kom dit också så förade vi. Vid tio så åkte vi till tullinge hem till Cornelia som hade fest! Det blev as nice och även fast jag trodde att jag skulle ha fett trisst för att en viss person var där så löste allt sig! Allt löser sig om man bara pratar! Men det var fett nice hos Cornelia , skönt folk osv! Vid fyra eller fem så drog jag , camilla , erica, zebbe , jesper och alle hem till alle  och slagga där! Fett snällt! Jag ville se på hocken men dom ville annat dom tråkiga ungarna! Men vi alla sov väl några timmar var, vissa på toalett golvet andra i en säng! Mamma och pappa kom och hämtade oss vid ett idag, wehooo, hem till huddinge och äta donken körde vi på! Nu är jag fett slö och gör ingenting, men är det dagen efter nyår så är det. Nu ska jag hem till Erica tror jag! Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0