skulle upp för en timme sen typ

Det där med bloggandet gick väl sådär men nu så! Lär bli fler mobil inlägg för det är lättare när jag är i skolan osv. Men idag var jag i skolan , kunde dock slaggat en timme längre eftersom jag inte hade någon tyska men men! Dagen rullade på bra och efter skolan drog jag till centrum och mötte upp camilla. Vi traskade hem till cissi där även Erica och isabelle var. Kollade på filmen försvunnen och umgicks. Kom hem nu ungefär, fick skjuts hem av Ericas pappa! Åh älskar Erica och hennes familj! Världens underbaraste människor! Man är alltid så välkommen där hemma! Imorn är det skola , ska dock ha friskis och svettis på morgonen men jag är riktigt taggad! Jag vill köra gärnet, sedan ska jag börja gymma igen. Har ju ett gymkort som aldrig används. Tränar dock tisdagar och onsdagar redan men ska prata med evelina om vi kan komma överens om att gymma på typ tisdagar? Vore bra att få lite muckler också! Imorn är det fredag också btw! Wieeeeee , ska vara med brudarna och vad vi hittar på vet man aldrig. Och annars då? Jo jag mår bra, är lite splittrad , ena sekunden älskar jag livet och andra sekunden så mår jag piss. Men vad ska man göra liksom, är man dum som jag så är man. GAH! Okej ni får ha det så bra pööööööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0