01.37

Natten 3 till 4 tror jag det blir? bestämde jag , camilla , isabelle och erica att vi skulle ha kul! Och kul hade vi tills vissa spårade lite men mer ord om det bör ni nog inte få reda på! Men jag var nöjd när jag fick se hockeyn, dock var väl dom andra som kollade på tv då dvs therese, oscar och lillen lika nöjda hihihihi. Men sverige vann ju! VÄRT! Jag , isabelle och erica slaggade hos erica. Isabelle sov väl lite mer än jag och erica men men! På morgonen drog vi hem till mig och åt frulle! Sedan drog jag och erica till centrum medans isabelle drog hem, vi uträttade lite ärende och avslutade på subway! yeah buuuudddyyyy! Drog till camilla sen och var där tills min träning, hade träning soom var helt okej. Vi var fett få dock.
Efter träningen drog jag hem och duscha och fixa mmig, fick sedan skjuts hem till erica där hon och jag mös med julmust och popcorn! vi fick senare sällskap av therese och oscar. Dom turturduvorna sminkade varandra och höll på, hahha fint blev det ju iaf!
Nu ska jag göra nått annat än det här iaf, pöösssss

frullleeee

kvällen började ju bra iaf HAHAHAHAHAHHA (internt)

hockey + öl = manligt = JAG

pigg tjej ♥

men hej!

jag med Bejbs von sjödal , STATUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0