SOMMARLOV

Inledde mitt sommarlov med lite tårar , grundskolan är faktist över för min del nu. Delvis skönt men endå sorgligt , har endå spenderat tio år i Tomtberga skolan. Fick besök på skolavslutningen av mina fina vänner Camilla , Erica , Isabelle och Fabian. Ytterst snällt av dom att komma. Efter skolavslutningen drog jag , Erica och isabelle till Cissi och käka , sov , kolla på två filmer och chillade allmänt med livet. Precis som man ska göra på ett sommarlov! Efter ett gäng sushi bitar och en cola senare så var vi hemma hos hjalmar , isabelle var även med. Hemma hos hjalmar var redan fabian , jonas , Elsa och Alice! Senare kom Erica också! Det var en ytterst skrattfull fotboll / chill kväll! Pappa kom och hämtade mig och skjutsade även hem mina vänner. Nu är det mys som gäller , ska kolla film och slagga! Är sjukt trött!
Bild från avslutningsmiddagen i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0