Blogg

Yooo. Orkar inte berätta om hela helgen men har varit med mina tjejer , festat och haft det ällmänt kul!
Idag iaf så smsade Fredde mig och ville ha pannkakor så då hämtade han mig så drog vi till Coop och köpte smet , grädde och sylt! Sedan drog vi hem till han men vi plockade upp Camilla på vägen också. Så gjorde mäster proffset på pannkakor lite pannkakor (jag såklart?) , mummmmsss var det!
Efter det vankades det säng mys och så kollade vi på vem vet mest. Satan va kul det är , jag ska lätt vara med i det när jag blir arton! Skulle äga sönder!
Efter det bestämde vi oss för att dra till flottsbro och sladda lite med var lite bilar där så jag kunde inte det då, men då drog vi till Heron och käkade middag och sedan kollade vi på den nya paranormal filmen. Tror att alla gick hem med lite kiss i trosan för jävlar vad läskig den var , men riktigt bra faktist. Sen blev det lite Volvo häng med gurra , Hanna och Cissi också! Nu är jag hemma och ska kolla på one tree Hill och slagga hårt! Kan bjussa på lite bilder från helgen också. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0