Min helg!

Fredags: firade först finaste Linnea som fyllde arton år! Hade lite tjejmiddag på hard rock café , blev massa gott att käka! Sedan skulle alla arton åringar på krogen så då rörde jag mig mot Huddinge där jag drog till Fredde och började kröka. Sedan drog vi på fest hemma hos Durge! Runt halv sex däckade jag , Camilla och Fredde hemma hos Fredde!
Lördag: bakis häng hos Fredde , sedan drog jag och Camilla hem till Camilla och fixade oss lite. Blev sedan hembjudna till Mickis på lite förkrök sedan vankades det fest i fullersta hos en kille som heter Marcus! Hade riktigt roligt! Fick skjuts hem av Fredde runt halv fem , drog i mig lite chips och dipp innan jag somnade.
Söndag: Cissi kom hem till mig och sedan kom Fredde och hämtade oss , så plockade vi upp Camilla sen drog vi till gurras farmor där det blev lite bil meck. Käkade sedan middag hos Fredde , på kvällen övningskörde jag lite sen hängde vi lite med gurra och Hanna innan alla drog sig hemmåt!
Idag då: försov mig så missade skolan , hade bara en lektion endå så det var lugnt. Träffade sedan Camilla vid halv två när hon slutade. Drog hem till henne och kollade lite film och käkade nudlar. Vid fyra hämtade Fredde mig så drog vi till Friskis och Gymmade! Ben och mage gällde idag. Nu börjar hård träningen säger jag bara! Jag och Fredde drog hem till mig sen så tog jag en dusch och så slängde vi i oss lite mat. Just nu är vi hos Camilla , myser framför Johan Falk! Snart blir det hemgång och imorgon är det skola som gäller! Slänger upp lite bilder från helgen också. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0