Onsdag!

Idag var det skola som gällde , hände inte så mycket. Efter skolan drog jag dirr till Huddinge och mötte upp Camilla. Vi tog en promenad till gymmet där kondition och mage stog på schemat idag. Gick riktigt bra!
Fredde kom och hämtar oss sen så fick jag skjuts hem , duschade och käkade. Mötte sedan upp Fredde, Elin och Camilla så drog vi till Camilla oc kollade film och myste lite. Nu är jag hemma och tänkte precis sova. Imorn är det Isabelle födelsedag! Så efter skolan ska vi samla ihop gänget och fika! Kan passa på och gratta mitt hjärta redan nu som fyller 17 år! Inte långt kvar till arton nu! Jag älskar dig Isabelle <3
Sen imorn kväll ska jag på ett gympapass med Johanna och Johanna. Taggad till tusen faktist! Puss!
(Bjuder på en bild på mig och Camel efter gymmet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0