Blogg blogg och blogg!

Grannen ovanför tyckte att jag skulle blogga lite så varför inte?
Vad har hänt sen sist då undrar ni såklart. Inte så mycket faktist , innebandyn rullar väl på , skolan går bra och vännerna är kvar. Så nu kan ni andas ut.
Idag var jag i skolan som vanligt. Hade idrott som första lektion , fy fan säger jag bara. Värsta konditions passet. Skulle springa och jaga varandra runt och runt som små kaniner och självklart springer en kille från sabe klassen ikapp mig men istället för förbi mig så springer han på mig så både han och jag ramlar. Lagom stelt sådär , men kännde att jag lättade upp stämningen lite när jag drog skämtet "han fick mig på fall" , åh va bättre det blev. Hhahah NOT. Aja YOLO. Imorn blire till att fira Camilla , hon fyller ju år på onsdag! Sjukt taggad asså! Blir först middag och Camilla och lite förkrök sen lär det vankas fest!
Har inte så mycket mer att dela med mig av men kan bjuda på lite bilder från mina senaste dagar/veckor.
Puss !


Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

Kom igen blogga lite!

2012-10-20 @ 15:37:45
URL: http://guldbrandzen.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0