Brä brä brä

Jag är verkligen ingen bra bloggare men ibland får jag ett litet ryck! 
Denna vecka har typ varit as slapp , inte gjort nå jobbigt i skolan sen och jag varit med lillen och Oscar varje dag förutom igår. Dom har nämligen köpt en lägenhet tillsammans och den är as Nice asså är fett avis vill också bo själv :( 
Igår drog jag och Cissi hem till Brostedt , krökade lite och hade kul med några sådär. Vi somnade hemma hos mig runt fyra kanske , hon åkte hem vid tolv eller nått och jag sov vidare till halv fyra hahaha. När jag vaknade så hade jag fått sms från lillen så vi ska ses senare och laga mat! Typ krocketer och nånting  (inte mitt val hahaha) sen kolla film hela kvällen , låter som en riktigt skön lördag. 
Kan bjuda på lite bilder från senat tiden! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0