Slapp söndag

Hej kom precis hem från cissi, ligger i sängen och lyssnar på musik. Märker nu att låten är as obehaglig Hahah. Vad har jag gjort i helgen då de vill ni veta va? 
Jo förstår ni! 
I fredags fixade Cissi och jag oss hemma hos mig sedan gick vi hem till lillen och Oscar där hela grabbligan va. De vankades krök för hela slanten! Jag och Cissi var även bjudna på fest hemma hos Sonny så vid halv tolv eller nått(?) så fick vi skjuts dit av Danne. De var kul sålänge de vara men jag spydde som en gris efter typ 45 minuter hahahah så kan de gå. Jag och Cissi däckade hemma hos henne vid halv två kanske? 
Igår var vi hos Robin med Jim och Pia , sedan kom jag och Cissi hem till henne och lagade mat och kolla film. En annan Robin kom sedan dit så softade vi vidare , slutade med att alla somna i soffan vid typ tio hahahah alla fortfararande bakis från i söndags. 
Kom hem för typ en timme eller nått sen , har käkat lite och ska fixa mig och röra mig mot lillen i dom mysigaste kläderna som finns, tror de vankas godis och one three Hill mys där. Puss och kraaaam 
Mina allra bästa vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0