17.44

Hej människor! 
I fredags somnade jag efter idol , fyfan va trött jag var asså. 
Gick upp tidigt i lördags och åkte till pappas nya lägenhet. Sen flyttade vi alla pappas saker från hans gamla lägenhet till den nya. Så nu bor pappa på Östermalm, lägenheten är riktigt fin faktiskt. Vi tog även en tripp till Ikea sen skjutsade pappa hem mig. 
Igår kväll så spenderades kvällen först hos pata där de sminkades och förades. Vi skulle nämligen på Haloween fest , hos pata var det jag, pata , gurra , Danne och Victor. Fick skjuts till festen av Fredde! Christina från bråvalla kom dit också! Själva festen sög igentligen men vi styrde efterfest hos pata sen så de var kul! Slutade med att jag, Christina och gurra däcka hemma hos mig. 
Idag har jag absolut inte gjort nånting och ska fortsätta med de nu! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0