09.09

Okej de här med att blogga kanske inte var min grej trots allt. Kan ju skylla på att mitt internet hemma laggar så måste blogga via mobilen. Iaf , gjorde typ inget speciellt i veckan tror jag. Var på bio och såg insidious två! Den var grym men läskig! 
I fredags så hade iaf klingan fest på Essinge! Så jag, Hanna , Cissi och Karin förade hos mig sen drog vi dit! Hade skit kul faktiskt. 
Slutade med att jag åkte hem till polo och sov där men fick i mig lite
Mc donalds först! 
På lördagen åkte jag hem fortfarande lite påverkade men också jävligt bakis från polo , fyfan that resa var inte att leka med. Men när jag kom hem så duschade och fixade jag mig sedan åkte jag till Robin. 
Kom hem igen vid fem kanske få låg jag bara i sängen resten av kvällen hehe. 
Vaknade as tidigt på söndagen då jag somnade vid nio på lördagen, Elsa kom till mig efter ett tag och sen åkte vi på bio och såg about time! 
Helt okej film! 
Idag är jag hemma från flügger , latheten tog över. Väntar på att Jim ska vakna så jag kan träffa han en stund. Puss och kraaaam 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0