Hej el blogga

Hej peeps! Längesen man skrev här men tänkte det är lika bra eftersom alla tror att det enda jag gör är att super och knarkar vilket inte riktigt stämmer. 
Sitter på bussen påväg till flügger för praktik nu så tänkte passa på att berätta om min helg. 
I fredags drog jag och Cissi in till stan på kvällen och mötte upp Mattias och hans kompis. Drog till Mattias jobb haha och förade lite. 
Sen åkte vi till sumpan där vi mötte upp Christina och hennes kompis så drog vi på lite party.  Var inte värsta draget men var väl lite trevligt iaf! 
Sedan åkte jag och Cissi hemåt. Fick sällskap av polo hem så sov vi hos mig. 
Sedan på lördagen så gick jag upp och fixade mig sen väckte jag polo så drog vi till centrum för polo skulle åka hem. Sen mötte jag upp Jim och Pia så fick jag och Jim skjuts till Robin, alltid lika kul att träffa min bästis <3 
På lördag kväll drog jag hem till polo i kylan. Vi kollade pll hela kvällen för retardet har inte kommit nån vart i den serien. Sen sov jag hos honom :) 
Igår mötte jag upp Cissi vid fyra kanske så drog vi till Cissi och såg insidious , ush va läskig den var. Men måste se tvåan asså! Vid sju åkte vi hem till mig och käka lite gött käk och på kvällen var vi med Jim. 
Sådär peeeeps de var min helg! Funtar på att börja blogga lite smått, mest för min egen skull Hahah x) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0